pühapäev, 27. juuni 2010

Mobiilikott

Ema töökaaslane soovis saada oma telefonile kotti, mida saaks kaela panna. Muud tingimust mulle ei seatud ja jäeti vabad käed tegeiseks. Ainuke tingimus oli veel, et see käiks kuidagi ka kinni.
Ja usute või mitte aga nii lihtsa asja juures ma algul hakkasin leiutama "jalgratast" ja muudkui ei olnud hea ja harutasin.
Kuid ühel hetkel käis peas klõps ja siis ma naersin oma üle ja kirusin ennast, et praktiliselt terve eelmise päeva ma leiutasin mingit imekotti.
Kott sai pealt kinnituseks klapi ja nööbiaasaks lilleke.
See on sama süsteemiga, nagu minu eelnevalt tehtud kleidikese varruka mansett. Sealt leiab ka juhendi lillekese tegemise õpetuse juurde.



Lõngaks sai Novita Samos ja abistas heegelnõel nr.4,0. Selline ta siis sai ja tellija jäi igatahes rahule.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar