kolmapäev, 12. jaanuar 2011

Pärliuss Gerlile

Kõigepealt head uut ja teguderohket aastat minu blogi lugejatele. Ja loomulikult sama ka iseendale, sest tööinimesena on mul jäänud kordi vähemaks seda aega, mil käsitööd noksitseda.

Uue aasta algul oli sünnipäev minu kauaaegsel sõbrannal. Otsustasin talle heegeldada pärliussi. Ma teadsin, et ta lemmikvärviks on punane, siis pärliussi värv oli kindel. Mustrisse panin punase kõrvale ka kuldse.

Seekordsele ussile tegin veidi teistsuguse kinnituse. Leidsin poest armsa südamekujulise magnetkinnituse. Kinnitus asub eespool ja annab ehtele ilu juurde.

Ning otstesse panin kaks ümmargust pärlit.

Kasutasin pärleid 9/0, veneaegset iirisniiti ja heegelnõela 1,25.

2 kommentaari:

  1. Nii armas! :) Tore, et sul päristöö kôrvalt aega jääb. By the way, oled rahul?

    VastaKustuta
  2. Päristööga olen väga rahul, mulle meeldib. Ja käsitööks jääb aega ikka 10x vähem, kui ennem tööl käimist, kuid vaikselt ikka teen ka käsitööd, sest see tegevus on nii mõnus ja rahustav.

    VastaKustuta