teisipäev, 18. mai 2010

Heegeldatud elevant

Tegin veel liann lõngade heategevuskampaania raames lastele ühe elevandi. Kasutasin 100% akrüüllõnga ja täitesks mahulist vatiini. Õpetuse leiab ajakirjast Minu Käsitööd 2010/ eriväljaanne 2 Mänguasjad. Heegeldasin heegelnõelaga nr 4,0. Sai selline paras kaisukas pikkus koos londiga u.33cm ja kõrgus u.15cm.
Mina ristisin selle elevandi "tsirkuse" elevandiks, sest kahel jalal oskab ta suurepäraselt seista, kuid neljal jalal eriti ei oska, sest lont teeb pea veidikene raskeks ja siis ta peab oma peaksest toetama. Kuid armas on ta sellegipoolest. Vähemalt minu lastele küll meeldib, loodan, et ta pakub rõõmu ka neile lastele, kelle juures ta omale uue kodu leiab.





5 kommentaari:

  1. Väga armas tsirkuse elevant!

    VastaKustuta
  2. Väga armas elevant tõesti. Sooviksin oma pojale sellist, kuid ei oska teiega kuidagi ühendust võtta, kui teil leidub vähe aega palun kirjutage mulle pilleriin666@hot.ee siis räägime ehk lähemalt:)

    VastaKustuta
  3. Minu meili leiab ka profiili alt, kuid ma võtan teiega ühendust pilleriin...

    VastaKustuta