teisipäev, 20. juuli 2010

Käsitöövahendite hoidja



Isetegija käsitööfoorumis kuulutati välja järjekordne Teeme koos tähtajaline projekt, milleks oli "Käsitöövahendite hoidja" Kohe kui seda nägin, teadsin, et pean ennast kirja panema, sest vardad ja heegelnõelad vajasid hädasti ühte hoiukohta ja sellise pesa tegemine oli mul juba ammu mõttes, kuid teostuseni ei jõudnud kuidagi. Kuid see projekt andis tõuke.

Mõni aeg tagasi sai tellitud Lõngamaaniast omale Knit-Pro vahetatavate otstega ringvardad ja kaablid, ning käsitöö kotike, kus ma oma asju hoidsin muutus suureks pakikeste laoks ja sealt oli pea võimatu midagi ülesse leida. Ma vabanesin sellisest hunnikust pakikestest.

Hoidja koosneb kolmest osast.


Esimeses osas on varraste, heegelnõelte, mõõdulindi, kääride ja silmustehoidjate tarbeks "pesakesed" ning taskuke kaablite tarbeks, mida sai tellitud koos Knit-Pro vahetatavate otstega ringvarrastega.

Keskmises osas on kaks lukuga taskut, kuhu mahutasin ära kaablite otsad ja võtmed. Need on ülemises taskus. Ikka sarjast Knit-Pro. Ma nii jumaldan neid vardaid. Alumises taskus on hetkel kiletaskus olevad õmblusnõelad ja nööpnõelad, mis on hetkel tagavarad, sest niipalju mul neid nõelapadjas vaja ei ole. Ning kahe tasku vahelt leiab silmusemärkijad, mis on LilySmuuli kätetöö.

Kolmandas osas on üks suur tasku, kus on peidus fikseeritud kaabliga ringvardad.
Siit saab piiluda ka taskute sisu.

Raamat käib kinni magnetklõpsudega, mis on mul kunagi soetatud karnaluksist.
Et kaas ei jääks lage, tegin kaanele litritest ja väikestest seemnehelvestest oma eesnime esimese tähe. Väga edev tuli välja aga ilus ka.

Eks tulevik näitab, kas mul on vaja seda hoidjat ka kunagi täiustada või mitte, aga hetkel olen küll oma tööga rahul. Kui ma peaksin kunagi veel sellist asja tegema, siis teeksin nii mõnegi asja teistmoodi, just teostuse mõttes, kuid eks inimene õpib ju kogu elu.

1 kommentaar:

  1. See oli nüüd väärt ettevõtmine! Kaasavõtmiseks igati mugav - mu asjad on ilusas "tünnikeses" aga seda nagu kaasa ei tiri :D

    VastaKustuta