kolmapäev, 4. august 2010

Minu esimene pärliuss

3.augustil toimus, Mustrimaailm.net käsitööfoorumlaste, esimene kokkutulek Varbola linnuses. Ning nagu käsitöölised ikka, siis vaja ju ammutada uusi oskusi või lihvida vanu. Kõigil kohalolijatel näpud liikusid ja niisama ei vaadanud keegi.
Mina otsustasin õppida midagi uut. Minu ammune soov oli saada selgeks pärliussi heegeldamise. Ning Kata lahkel juhendamise see aset leidiski.

Siin käib mul usin pärlite tagaajamine niidile.

Sellel pildil ma mõõdan, kas on juba käevõru tarbeks parasjagu pärleid niidil reas. Ei olnud. Asusin edasi lükkima.

Lõpuks oli pärlirida piisavalt pikk ja ma sain esimesed näpunäited heegeldama asumisel.
Kohapeal ma oma käevõru veel valmis ei saanud ja jätkasin omandatut teadmist kodus.
Kuni lõpuks sai ka minu esimene pärliuss valmis.
Kuid minu proovitöö jääbki proovitööks ja suuremalt osalt lastele mängida, kuna ma olin soetanud ebakvaliteetsed pärlid ja nad olid erineva paksusega. Kuid asi sai käppa ja kindlasti tuleb üks kaelaehe.
Kuid kaugelt vaadates pole ju sugugi halb. Täitsa kena näeb välja.




2 kommentaari:

  1. Väga kena on välja tulnud! Pildilt ei paistagi, et pärlid on ebaühtlased olnud.

    VastaKustuta
  2. Väga kena uss, pildi pealt ei saa küll aru, et sel midagi valesti oleks. Kanna aga julgelt!

    VastaKustuta