reede, 24. detsember 2010

Mustrimaailma jõuluvahetus (saadetud pakk)




Mulle nii väga meeldivad sellised vahetused. Väike värin on sees alati, kui saaja avab paki, kas talle ikka meeldib saadav pakk. Ja samas on ka omal värin ja ootusärevus sees oma saadava paki pärast.
Mina pidin seekord tegema paki Helule. Esimesega hooga lõi pea mõttetest täiesti tühjaks, sest ta on ise nii tubli ja kiire kuduja ning tugev käsitööline. Kolasin ta blogis veidikene ja avastasin (õigemini ma seda juba ka aimasin aga blogist sain veel kinnitust ka), et ta lemmikvärviks on sinine. Ning otsustasin, et nii tublile kudujale tuleb läheneda hoopis heegeldades.
Nii saigi otsustatud, et heegeldan talle läbipaistvatest pärlitest ja värvi üleminukuga lõngast kaelaehte.




Ning, et oleks ka jõulutunnet, tegin juurde 5 pärlitest lumehelvest.

Veel pistsin pakki šokolaadi ja viimasel minutil lisasin ka kaks tokki Drops delight lõnga nr.11 (lõngad küll puuduvad nüüd pildilt, sest need läksid pakki tõesti viimasel minutil).

Ning kogu pakk oli selline.
Ning lõpetuseks ka tema kommentaar saadud paki kohta, saate lugeda siit. Seal on näha kogu paki sisu, ka lõngatokid ;).

1 kommentaar:

  1. Veel kord suur suur aitäh! Lõngast nii palju, et ma ei suuda otsustada kas valmivad sokid või kindad. Pärliuss toob mulle väga palju kadedaid pilke ja küsimusi, kus selliseid müüakse või siis, kes tegi :)

    VastaKustuta