neljapäev, 1. juuli 2010

Kleit Martale

Seda kleiti võib taaskord kirjeldada sõnadega "Kaua tehtud kaunikene", sest selle kleidi valmimine võttis tõesti kaua aega (seda muidugi omaarust). Alustasin sellega 28.mai ja lõpetasin 29.juuni. Terve kuukese. Vahele üht teist nipet näpet ikka ka. Kuid valmis ta sai.

Alustasin seda kleiti mõttega, et teen sellise ja alustasingi seelikuosa etteantud mustriga. Kui seelikuosa sai valmis, siis tundus see mulle Marta jaoks olema lai. Läksin edasi mõttega, et sellest saab seelik Marleenile ja jätkasin parempidises koes. Kui olin juba 7cm kudunud, selgus, et parempidine kude on mustri koega võrreldes palju väiksem ja seelik muutus taas kleidiks Martale. Nii ma jätkasingi parempidise kudega.

Kuna pihiku osa tuli välja üsna pidulik, siis lisasin ka varrukad, et oleks juba kleit, mitte pihik. Sest sellisele pidulikule pihikule ei oleks ma osanud midagi alla panna ja ilma varrukateta oleks kleit olnud liialt suvine (võib - olla on see ainult minu kiiks, kuid last ta siis olla).


Et kleit ei jääks eest lage, lisasin heegeldatud lilled ja südamikuks pärlikese. Selline see kleidi valmimise lugu oligi ja tulemus on näha piltidel. Kandja on väga rahul sellega ja kannaks ööpäev läbi, kui vaid saaks.
Kasutasin Schachenmayr Nomotta Idena Brilliant 50gr/110m 42%bomull 58%viscose lõnga. Kokku kulus 6,5 tokki. Kudusin varrastega nr 3,0.
Lilled ja valged servad on heegeldatud Drops Cotton Viscose lõngast heegelnõelaga nr. 4,0.

4 kommentaari:

  1. Tõeliselt vahva kleit! Ja värvitoon meeldib mulle ka väga :))

    VastaKustuta
  2. Väga ilus kleit ja mulle ka meeldib värvitoon.
    Vaatan üldse tihti su blogi, oled ikka tõsiste kuldsete kätega :D

    VastaKustuta