esmaspäev, 19. juuli 2010

Hoiuraamat mustadeks päevadeks e.kuidas kinkida raha

Saime kutse pulma, kingisooviks oli märgitud, et kingitus võiks mahtuda ümbrikusse. Teadagi, et see tähistab raha. Kohe sain aru, et niisama ümbrikusse ma raha panna ei taha ja hakkasin mõtlema erinevate raha kinkimise varjantide peale. Mõtteid oli mitmeid. Abisk oli ga interneti otsing.
Mõned näited:
1. Ostaks väikese laeka e. kirstu ja laseks graveerida sinna kuidagi pruutpaari nimed ja täidaks sisu müntide ja väikeste rahadähtedega - kuid kas ma ise tahaksin kingituseks saada sadade kroonide kaupa münte? Vist mitte
2. Teeks rahatordi. Leidsin Heli Isetegija blogist rahatordi tegemise õpetuse - Vau väga lahe. Seda mõtet ma mõlgutasin kaua, kuni hakkasin mõtlema rtantspordi peale. Oh seda õnnetust, kui ennem kinkimist oleks saanud tort trantsportides kannatada. Mõte jääb järgmiseks korraks, kui keegi soovib veel kingiks raha.
3. Laseks eesti kroonid vahetada muu maa rahatähtedeks, ikka sellise maa rahaks, kus saaks seda palju :).
4. Juhtusin piiluma miioka blogisse, tema väga vahvat käsitöötarvikute hoidjat ja jäin sinna sobrama kauemaks, ning juhtusin hoiuraamatu idee peale. Mõte hakkas minu peas arenema.
Ning asusingi tegema teostust.
Kuna pruudi lemmikväriks on pune, siis ma ei mõelnudki teiste värvide peale.
Hoiuraamatu kõitmisel kasutasin Jaapani köitmisstiili.

Teksti idee napsasin ka miiokalt, sest see kohe sobib hoiuraamatusse kirjutamiseks. Kui miiokas siia trehvab, siis loodan, et ta ei pahanda.



Raamat sai omale kümme kiletaskut, kuhu mahutada hoiraamatu sisu. Miks just kümme? Seda ei oskagi öelda, oli lihtsalt ilus ümmargune arv. Kui mul oli lõpuks hoiuraamat valmis ja aeg asuda seda ka täitma, siis minu abikaasa tuli ideele, et paneks sinna kõik kroonide rahatähed - 1, 2, 5, 10, 25, 50, 100, 500. Kuna selle arvestusega jäi vabaks kaks kiletaskut, siis lisasin ühe 10 ja 25 rahatähe.

Raamatu lõpust leiab ka väljaandja "kontaktid".
Siinkohal tänan veelkord miiokat, kes oma blogisse selle vahva raamatu idee pani. AITÄH!!!

3 kommentaari:

  1. Meil ju ka varsti pulma mineks ja nagu tavaks on saanud tahetakse seda va krõbisevat. Äkki ma napsan oamkorda sinult selle idee. :P

    VastaKustuta
  2. Palun väga, napsa aga. Idee on ju vahva ja raha saajal ka huvitav.

    VastaKustuta