laupäev, 20. veebruar 2010

Heegeldatud nõelapadi

Kuna sõbrannal hakkas sünnipäev tulema ja me leppisime kokku, et ma heegeldan talle sünnipäevaks suvise koti. Valisime mudeli ja ka värvid. Kuid nagu ma juba varem olen öelnud, et sünnipäeva kingis peab olema ka üllatusmoment, kasvõi pisike, siis mul mitu päeva haudus peas mõte, et heegeldaks talle juurde nõelapadja.
Idee hakkas idanema, kui nägin selliseid nõelapatju Triinu blogis "Väikesed ilunikerdused".
Ning sealt ma idee napsasingi ja alustasin omaloominguga, lootes, et lõppu jõudes näeb nõelapadi välja ikka kübara moodi.



Kuna mul kodus muud värvi peenikest heegelniiti ei olnud, tuligi kübatake valge. Tegin heegelnõelaga 1,5, sisse panin vatiini ja põhja papiringi, et nõelu sisse pannes ei tuleks need läbi põhja.
Ja sünnipäeval selgus, et kingisaajal oli just vaja uut nõelapartja, kuna olemasolev oli juba nii vana ja kulunud.
On väga hea ja soe tunne, kui väikeseid üllatusi tehes saab tunda suurt rõõmu ja rahulolevat pilku.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar