teisipäev, 16. veebruar 2010

Heegeldatud sussid

Kuna mul jalad kodus kogu eg külmetavad, siis ma otsustasin osa võtta isetegija teeme koos projektist " Isetehtud omad sussid" ja otsustasin omale heegeldada sussid. Mul on olemas ka jala otsa torgatavad sussid aga nendel on omadus ära kaduda. Ja just peale seda, kui ma olen end mugavalt tugitooli kerinud ja sussid on jäänud põrandale laokile. Järelikult peavad minu sussid olema nagu sokid, mis on kogu aeg jalas.


Valisin omale tegemiseks sussid, mis pärinevad Dropsi mustrite eestikeelsel lehel. Lõngaks kasutasin Novita - Rustika 100gr - 100m, sirel 85 ja heegelnõela nr. 8.
Kuid ma pean mainima, et see lõng oli väga erineva paksusega. Kord peenike ja kui tuli punakam värv juurde, siis lõng muutus äkki jämedamaks:( ja selle kadumisel taas peenemaks.
Kuid nüüd on sussid valmis ja varvastel soe:)

2 kommentaari: