laupäev, 13. märts 2010

Pontso Laurale

Sain oma õelt soovi, et ma teeksin tema pisitütrele- Laurale pontso. No kas mul saab midagi olla selle vastu, et valmistada rõõmu õele, omale meeldiva tegevusega? Loomulikult mitte.
Pontso on taaskord pärit Dropsi eestkeelsete mustrite tõlgete lehelt.
See on praeguse seisuga üks minu lemmikuid lehti.



Pontso valmis Drops Eskimo lõngast nr 20, mida kulus 5 tokki. Kautasin vardaid nr.8,0.
Tegin suurusele 12/18 kuud. Muutsin paelade valmistamise tehnikat. Antud oli, et pael tuleb heegeldada heegelnõelaga nr.10, kahekordsest lõngast, kuid mulle tundus, see sidumiseks liialt jäme. Et saavutada peenem pael, siis ma keerutasin selle 2x lõngast, mis kokku keerdudes sai 4x ja tunduvalt parem sidumiseks.

3 kommentaari:

  1. Oi, kui nunnu :)
    Peaks Katale ka sellise tegema :)

    VastaKustuta
  2. Kui nunnu!
    Peaks Katale ka sellise tegema, täna kaltsukas näppisin just ühte....jahedate suveõhtute tarvis :=)

    VastaKustuta