laupäev, 27. märts 2010

Ripptool

Mul oli juba ammune soov saada lastele tuppa ripptooli, kuid selle ostmine ootas" paremaid aegu", kuna poehind on neil toolidel üsna krõbe (vahemalt meie pere jaoks). Kuni ühel päeval leidsin Piuxi blogist ripptooli tegemise õpetuse. Sellest hetkest saigi selgeks, et lastetuba hakkab ehtima oma tehtud ripptool.








Ripptooli materjali maksumuseks tuli ümardatult 350.- ja armastusega nokitsetud aeg. Mina olen igaljuhul õnnelik, et ma Piuxi blogi leidsin ja koos sellega sai teoks minu unistus ripptoolist.

9 kommentaari:

  1. Väga vahva ripptool. See on küll vist iga lapse unistus ja eriliselt tore on muidugi see, kui oma emme sellise imelise asjakese valmis nikerdab :)))

    VastaKustuta
  2. Oo jaa, ma sain peale ripptooli valmimist, vanema lapse käest, meisterdatud tänukaardi ja šokolaadi. Ta nii ootas ikka seda tooli.

    VastaKustuta
  3. Nii armas, suuremat tänu ei saagi olla :)))

    VastaKustuta
  4. Nii mõnus tool, selline peaks kohe igal lapsel olema, et emmega sees kiikuda ja raamatut lugeda... näiteks, armas!

    VastaKustuta
  5. Nii mõnus! Olen ka ikka tahtnud sellist teha proovida, aga alustamise julgusest on puudu jäänud!

    VastaKustuta
  6. Sirtsuk selle tooli tegemisel ei ole midagi hullu ja karta pole ka midagi. Julge pealehakkamine on juba pool võitu ja lõpptulemuseks on mõnus lebotamine koht.

    VastaKustuta
  7. Juba mitu kevadet ma ütlen endale, et sel suvel teen ära...äkki seekord teengi! :D

    VastaKustuta
  8. Väga lahee! kavatsen ise ka nüüd seda õmblema hakata. otsisin juba kasutaata kangad kapist välja.
    tahtsin vaid küsida, et kust ostsid nööri ja kui palju see umbes maksma läks(nöör)?

    VastaKustuta