kolmapäev, 28. aprill 2010

Kaua tehtud kaunikene e. kleit Erelile

Sõbranna lapsel hakkas tulema sünnipäev, ning mina aina süveneva käsitöösõltuvusega pakkusin välja, et koon ta lapsele kleidi. Nägin elenka kleiti ja seda ma talle pakkusingi. Ilus ja armas ju.



Käisime valisime koos lõnga ja olingi valmis seda kleiti kuduma. Kleidi seelikuosa sai ilusasti valmis ja siis mu "murelaps" hakkas alles jonnima. Nimelt kleidi ülaosa karikakra muter selle lõngaga ei jäänud üldse ilus :( Kuna ma oma tulemusega rahul ei olnud, otsustasin ülemise osa teha pärlkudega. Meel läks taas rõõmsamaks, kui ilus pärlkude hakkas ilmet võtma.
Kui kleidi kudumisosa sai valmis, heegeldasin veel allääre, käe- ja kaelaaugu üle ning panin vöö kohale paela.
Minu kaua tehtud kaunikene oli lõpuks valmis.
Kasutasin merseeritud puuvillast lõnga Schachenmary Nomotta - Cotton Lux 50gr - 108m. Kulus natukene rohkem kui 4tokki. Kududa aitasid vatdad nr. 3,5.
Kleit sobib suurusele 98.

2 kommentaari:

  1. Mulle nii meeldivad igasugused tüdrukute kleidikesed! Väga armas!

    VastaKustuta
  2. Kleit on viis pluss! :) Ja mulle hästi meeldib see värv! Kui ma ise neid kleite tegin, siis lugesin Ravelrys ka kommentaare, et osade lõngadega ei olnud karikakramustrit hea teha. Pärlkoes aga on ülaosa ka väga ilus tulnud!

    VastaKustuta